Mai Stii

4:AM Forever

Shoot for the stars

.y.s.o.m.b.


aduna kilometri... aduna kilometri sub centura
ca sa ma regasesti... uita'l pe el
uita de tzel... uite de psalmii care'ti suna'n cap
ce cantec iti rasuna'n cap?

nu ma prefac ca pot schimba ceva
nu vreau sa cred ca pot schimba lumea
se schimba oricum ea
si eu raman la fel
ma inconjoara ea, si eu raman la fel...
la fel de rece si de neschimbat
nepasator la timp, si la fel de ciudat...
rasare soarele si'apune la sfarsitul zilei
oricum ma prinde dormind
ma vede dorind sa pot zbura
sau sa pot derula totul inainte 'napoi
dupa cum dracu' "voi"
si apoi pleaca... si nu'mi pasa
daca'i noapte sau e zi, zi'i tu ca nu'mi mai pasa!
ca eu nu mai am chef de jocul asta
zi'i sa'si cada singur in plasa...

si da... observ ca'ncet nu ma mai doare'n pula
daca peretii astia ar vorbi... n'ar mai tacea din gura...

stau jos, stagnez, stau doar sa stau
nu's obosit ca acum m'am trezit
si nu mai stiu ce urmaresc/ce vreau?
si chiar asa... de fapt... doar stau...
sunt orb si prost, urat, jegos
dar nu e nimeni sa ma vada
ca stau cu lumina stinsa si tigara'aprinsa'n cada
si ce'i cel mai rau ca nu vad schimbare in curand
si nici nu stiu daca o vreau... sau oare?
sunt plin de vicii grosolane si tampite
sunt scarbos, cand mananc ragaii
si ma sterg la bot cu "Boii dupa Vite"
nu'ti convine? si iar crezi ca stii totul despre mine, da?
normal ca'mi citesti fiecare miscare... am scris cartea!

nu sunt destept sau stralucit
nu sunt boem ca n'am citit nimic in viata mea
nu vreau sa par spontan, prietenos
sunt ros de ura pana'n os...
nu'mi pasa, nu's atent, nu's grijuliu
nu sunt dragut si nici nu vreau sa fiu!
nu sunt amabil , nu's plin de curtoazie
si te'as face sa plangi cu orice ocazie...
nu's carismatic... merg singur in pula mea
oricum n'o sa te conving vreodata de ceva!

["I've got a golden axe and i chop cherry trees down
Dead to this world. bury me now."]

No comments: