Mai Stii

4:AM Forever

Shoot for the stars

fulgerscris

sau cum sa iti ingramadesti gandurile pe un monitor de 30x30 in 8 minute... sau mai putin... se ia una bucata muzica agresiva cu ritm exasperant, rapid, tempo ridicat... chana masala de la looptroop merge foarte bine pentru mine... se elimina toate gandurile din cap si se da drumul mainilor pe tastatura... se lasa liberi cainii din iad sa arda si sa distruga tot ce intalnesc in cale... incearca sa scrii cu viteza batailor pe minut... o tasta o bataie... scrie, frate, doar scrie... nu conteaza ce atata timp cat exercitiu ai, ai si ce scrie... iti intra in reflex... scrii ca si cum respiri... in mod natural, neimplicat, inconstient si rece... e cel mai bine si cea mai apropiata senzatie de exaltare pe care o poti cunoaste in cursul scurtei tale calatorii prin univers... viata... ce pula mea!?! de aceea multi si multe pe care le citesc mi se par artificiale... pentru ca se simte forta cu care incerci sa scoti o metafora din tine, draga mea... si nu ma refer la tine, ci la tine... tu scrii decent de bine... tu nu! si asta e, accepta si mergi mai departe... nu stiu de ce nu pot scrie fara disssSSSsSsSsSSsSsSSss'respect... de acolo vine... nu pot respecta pe cineva care pretinde ca face bine ceva cand de fapt face un ca'k... si gata... renunta la norisori si la pufuleti si pula mea get some real experiences to write about... nush de ce ma leg de tine sunt agitat azi... aglomerat si grabit... incalzit si sarit sau nu. nu stiu. bruneta vs blonda : 1-0 multi de 1... o infinitate... mai scrie... sunt curios...

v'am pupat furiile mele...

[there's no meaning in listening to all those left behind... remember to forget them... diss]

1 comment:

Andrita said...

"v'am pupat furiile mele" - cum sa nu, le mai nimereste si el din cand in cand. not everyone is an artist deep down... but he has something that looks alike. ;)