Mai Stii

4:AM Forever

Shoot for the stars

o litera... poftim

"...ti'am mai spus de nenumarate ori ca visele sunt facute pentru a fi spulberate si nu m'ai crezut. acum simti pe pielea ta adevarul si te prefaci. te prefaci ca nu doare, ca nu simti, te prefaci ca totul e bine si crezi, visand inocent, ca mai bine de atat nu se poate. ei bine, afla ca gresesti. din nou. poate simti uneori acea exaltare a simturilor, pe care o confunzi cu fericirea. oricine simte asta. incepand de la lucruri mici gen mirosul din aer sau mirosul transpiratiei lui. dar nu poti trai asa pentru totdeauna. si cand te desprinzi de acel fior, voluntar sau nu, trebuie sa infrunti realitatea rece a cotidianului. atunci iti privesti fantomele in ochi si problemele atunci te incercuiesc. fericita nu. multumita nu. implinita nu. atunci de ce pula mea mai continui? probabil din acelasi motiv pentru care si eu o fac. speranta moare ultima. dar sperand impreuna sansele cresc simtitor. orice razboi e mai usor in doi. dar in "doi" care trebuie... si pot oferi alinare asa cum am nevoie de ea. pot oferi dragoste asa cum am nevoie de ea. dar uneori nu e destul nu'i asa? in doi este mult mai greu sa pierzi."

[poate gresesc, poate nu esti tu, poate m'amagesc, sau poate nu... chiar daca sunt furtuni, ninsori, soare si ploi, in orice razboi... e mai usor in doi...][e foarte greu... cand, fara tine, a ramas un simplu eu]

[Praf pe drum
Cand ma scutur imi spun
Nu'i nimeni sa m'adune
Cand sunt beat praf nu'i nimeni sa ma'ndrume
Orice razboi e mai usor in doi
Nu'mi spune ca sentimentele au ruginit in noi
Armurile'au cazut si'acum ochii mari si goi, varsa ploi
Sentimente patate de noroi se'ntorc'napoi
Amintiri transformate in strigoi
Scrisori aruncate la gunoi, voi strange'n pumni ura
Imi va urla gura, va tremura mana
Asta'i razboiul meu cu lumea
Iar tu vei fi doar una, intotdeauna
Cand vor pica din cer si soarele si luna]

[...]

No comments: