Mai Stii

4:AM Forever

Shoot for the stars

exercitiu de compozitie nr. I

iti scriu aceste randuri doar ca sa'ntelegi, sperand ca pan' la urma vei avea destul curaj s'alegi, destul ne'am prefacut si ne'am jucat c'am fi mai sinceri, restul n'a mai contat, acum primesti cand ceri, nu te uita prin mine, nu incerca sa treci prin mine, nu'ti pierde cumpatul de data asta, nu'ncerca sa'mi ascunzi masca, satul de stat s'astept, aleg aleator, caci am mintit mai jos, din jocul asta nu iesi castigator, totul atarna'n firele ce se itesc din noi, sunt invizibile si chiar, dispar aproape, atunci cand le vezi cel mai clar. spui ca sunt las, dar ma ascund din nestiinta, din neputinta de a face fata la tot ce'i mai rau, nu vreau sa lupt c'o lume ce triseaza, nu vreau sa'mi dau cartile pe fata'n timp ce toti pluseaza, e miza mare'n joc, e miza ce ne inconjoara'n tot, mizeria de pe asfalt e o reflexie banala a sufletului nostru care'i doar o incapere goala. si ti'am zis "haide sa umplem golurile" si mi'ai ras in fata'n mod involuntar, credei ca'i chiar asa usor sa'ti dezlipesti guma de sters de pe trotuar? tu vrei sa ploua peste tine, vrei fulgere si pomi luati de vant, dar eu sunt cel ce vand sperante si nu poti sa ma accepti, deci dintre noi care'i mai slab pana la urma... ce dracu tot astepti? si crede'ma cand zic ca n'o sa poti uita... pana la urma noi suntem doar fulgi de nea in primavara verii noastre, nu, n'o sa poti uita... suntem imaginile visurilor noastre...

nu conteaza, eu casc ceruri... tu'mi nasti geruri... ce naiba, tu nu vezi cum tremuri?

No comments: